TUHH Open Research
Help
  • Log In
    New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
  • English
  • Deutsch
  • Communities & Collections
  • Publications
  • Research Data
  • People
  • Institutions
  • Projects
  • Statistics
  1. Home
  2. TUHH
  3. Publication References
  4. Welche aktivierenden Lehrmethoden setzen geschulte Tutor:innen ein? – Eine explorative Analyse aus der Selbst- und Fremdwahrnehmung
 
Options

Welche aktivierenden Lehrmethoden setzen geschulte Tutor:innen ein? – Eine explorative Analyse aus der Selbst- und Fremdwahrnehmung

Publikationstyp
Book Part
Date Issued
2021
Sprache
German
Author(s)
Rohde, Jenny Alice  
Stahlberg, Nadine  
Institut
Zentrum für Lehre und Lernen ZLL  
TORE-URI
http://hdl.handle.net/11420/11919
Citation
in Hochschuldidaktische Begleitforschung (2021)
Publisher Link
http://www.hochschullehre.org/wp-content/files/diehochschullehre_RohdeStahlberg_Lehrverhalten_von_TutorInnen.pdf
TUHH
Weiterführende Links
  • Contact
  • Send Feedback
  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • Impress
DSpace Software

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science
Design by effective webwork GmbH

  • Deutsche NationalbibliothekDeutsche Nationalbibliothek
  • ORCiD Member OrganizationORCiD Member Organization
  • DataCiteDataCite
  • Re3DataRe3Data
  • OpenDOAROpenDOAR
  • OpenAireOpenAire
  • BASE Bielefeld Academic Search EngineBASE Bielefeld Academic Search Engine
Feedback