Please use this identifier to cite or link to this item: https://doi.org/10.15480/882.1348
Title: Konzeption und Entwicklung eines Online-Datenbankmoduls zur Unterstützung der Fremd- und Selbstbewertung von Kompetenzen im handlungsorientierten Unterricht
Language: German
Authors: Klaffke, Henning  
Keywords: Online-Datenbank; Unterrichtgestaltung
Issue Date: 9-Jun-2004
Examination Date: 13-Jul-2004
Abstract (german): 
Gegenstand der vorliegenden Veröffentlichungen sind die Konzeption und die Entwicklung einer Web-Applikation, die zur Unterstützung der Fremd- und Selbstbewertung von Kompetenzen in handlungsorientierten Unterrichten eingesetzt werden soll. Die Veröffentlichung ist eine Abschlussarbeit, Examensarbeit für das Lehramt Berufliche Schulen / Oberstufe.
Abstract (english): 
Core of this paper is the concept and development of an online application to assess professional competencies for action oriented courses in technical vocational education and training (TVET). This paper is the result of an university exam for TVET.
URI: http://tubdok.tub.tuhh.de/handle/11420/1351
DOI: 10.15480/882.1348
Institute: Technische Bildung und Hochschuldidaktik G-3 
Document Type: Thesis
Thesis Type: Bachelor Thesis
Advisor: Knutzen, Sönke  
License: CC BY-NC 3.0 DE (Namensnennung-Nicht kommerziell) CC BY-NC 3.0 DE (Namensnennung-Nicht kommerziell)
Appears in Collections:Publications with fulltext

Files in This Item:
File Description SizeFormat
Examensarbeit-klaffke.pdf1,76 MBAdobe PDFView/Open
Thumbnail
Show full item record

Page view(s)

722
Last Week
3
Last month
12
checked on Jun 1, 2023

Download(s)

610
checked on Jun 1, 2023

Google ScholarTM

Check

Note about this record

Cite this record

Export

This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons