Please use this identifier to cite or link to this item: https://doi.org/10.15480/882.1348
This item is licensed with a CreativeCommons licence by-nc/3.0/de/
Title: Konzeption und Entwicklung eines Online-Datenbankmoduls zur Unterstützung der Fremd- und Selbstbewertung von Kompetenzen im handlungsorientierten Unterricht
Language: German
Authors: Klaffke, Henning 
Keywords: Online-Datenbank;Unterrichtgestaltung
Issue Date: 9-Jun-2004
Abstract (german): Gegenstand der vorliegenden Veröffentlichungen sind die Konzeption und die Entwicklung einer Web-Applikation, die zur Unterstützung der Fremd- und Selbstbewertung von Kompetenzen in handlungsorientierten Unterrichten eingesetzt werden soll. Die Veröffentlichung ist eine Abschlussarbeit, Examensarbeit für das Lehramt Berufliche Schulen / Oberstufe.
Abstract (english): Core of this paper is the concept and development of an online application to assess professional competencies for action oriented courses in technical vocational education and training (TVET). This paper is the result of an university exam for TVET.
URI: http://tubdok.tub.tuhh.de/handle/11420/1351
DOI: 10.15480/882.1348
Institute: Technische Bildung und Hochschuldidaktik G-3 
Type: Bachelor Thesis
Advisor: Knutzen, Sönke 
Appears in Collections:Publications (tub.dok)

Files in This Item:
File Description SizeFormat
Examensarbeit-klaffke.pdf1,76 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record

Page view(s)

199
Last Week
0
Last month
1
checked on May 22, 2019

Download(s)

141
checked on May 22, 2019

Google ScholarTM

Check

Export

This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons