Please use this identifier to cite or link to this item:
https://doi.org/10.15480/882.1348
Title: | Konzeption und Entwicklung eines Online-Datenbankmoduls zur Unterstützung der Fremd- und Selbstbewertung von Kompetenzen im handlungsorientierten Unterricht | Language: | German | Authors: | Klaffke, Henning ![]() |
Keywords: | Online-Datenbank; Unterrichtgestaltung | Issue Date: | 9-Jun-2004 | Examination Date: | 13-Jul-2004 | Abstract (german): | Gegenstand der vorliegenden Veröffentlichungen sind die Konzeption und die Entwicklung einer Web-Applikation, die zur Unterstützung der Fremd- und Selbstbewertung von Kompetenzen in handlungsorientierten Unterrichten eingesetzt werden soll. Die Veröffentlichung ist eine Abschlussarbeit, Examensarbeit für das Lehramt Berufliche Schulen / Oberstufe. |
Abstract (english): | Core of this paper is the concept and development of an online application to assess professional competencies for action oriented courses in technical vocational education and training (TVET). This paper is the result of an university exam for TVET. |
URI: | http://tubdok.tub.tuhh.de/handle/11420/1351 | DOI: | 10.15480/882.1348 | Institute: | Technische Bildung und Hochschuldidaktik G-3 | Document Type: | Thesis | Thesis Type: | Bachelor Thesis | Advisor: | Knutzen, Sönke ![]() |
License: | ![]() |
Appears in Collections: | Publications with fulltext |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Examensarbeit-klaffke.pdf | 1,76 MB | Adobe PDF | View/Open![]() |
Page view(s)
722
Last Week
3
3
Last month
12
12
checked on Jun 1, 2023
Download(s)
610
checked on Jun 1, 2023
Google ScholarTM
Check
Note about this record
Cite this record
Export
This item is licensed under a Creative Commons License