Please use this identifier to cite or link to this item: https://doi.org/10.15480/882.3643
Title: Mitgedacht: Roboter in meinem Leben - und jetzt? : Dokumentation eines Learning Circles zu Robotik und KI
Language: German
Authors: Bauer, Silvia 
Dürkop, Axel  
Fahrenkrog, Gabriele 
Köhncke, Martin 
Kranz, Sarah 
Politt, Sarah 
Editor: Dürkop, Axel  
Fahrenkrog, Gabriele 
Politt, Sarah 
Zwick, Julia 
Keywords: Robotik;Künstliche Intelligenz;Peer-to-Peer-Lernen;OER
Issue Date: 2-Aug-2021
Source: Hamburg Open Online University (HOOU) (2021)
Abstract (german): 
Das Skript dokumentiert einen sechswöchigen Learning Circle zu Robotik und Künstlicher Intelligenz. Die Informationen wurden von den genannten Autor:innen kollaborativ zusammengetragen und stehen als offene Bildungsresource (OER) anderen Interessierten zur Verfügung.
Abstract (english): 
The script documents a six-week Learning Circle on Robotics and Artificial Intelligence. The information was compiled collaboratively by the authors and is available as an open educational resource (OER) for other interested parties.
URI: http://hdl.handle.net/11420/9852
DOI: 10.15480/882.3643
Institute: Technische Bildung und Hochschuldidaktik G-3 
Document Type: Lerning Object
Funded by: HOOU - Hamburg Open Online University 
More Funding information: Der Learning Circle zu Robotik und KI entstand in Kooperation von Hamburg Open Online University (HOOU), Bücherhallen Hamburg, Agentur J&K - Jöran und Konsorten und der TU Hamburg.
Peer Reviewed: No
Project: Hamburg Open Online University (HOOU) 
License: CC BY 4.0 (Attribution) CC BY 4.0 (Attribution)
Appears in Collections:Publications with fulltext

Files in This Item:
File Description SizeFormat
2021-08-02-OER-Learning-Circle_1.0.pdf1,23 MBAdobe PDFView/Open
Thumbnail
Show full item record

Page view(s)

250
Last Week
33
Last month
checked on Sep 24, 2021

Download(s)

119
checked on Sep 24, 2021

Google ScholarTM

Check

Note about this record

Cite this record

Export

This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons