TUHH Open Research
Help
  • Log In
    New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
  • English
  • Deutsch
  • Communities & Collections
  • Publications
  • Research Data
  • People
  • Institutions
  • Projects
  • Statistics
  1. Home
  2. TUHH
  3. Publications
  4. Der Einfluss des Ladungsmengenrisikos auf die optimale Flottenstruktur von Handelsschiffen im Liniendienst
 
Options

Der Einfluss des Ladungsmengenrisikos auf die optimale Flottenstruktur von Handelsschiffen im Liniendienst

Citation Link: https://doi.org/10.15480/882.749
Publikationstyp
Technical Report
Date Issued
1976
Sprache
German
Author(s)
Schöttelndreyer, Werner  
Institut
Entwerfen von Schiffen und Schiffssicherheit M-6  
TORE-DOI
10.15480/882.749
TORE-URI
http://tubdok.tub.tuhh.de/handle/11420/751
First published in
Schriftenreihe Schiffbau;342
Schriftenreihe Schiffbau  
Number in series
342
Der Einfluss des Ladungsmengenrisikos auf die optimale Flottenstruktur von Handelsschiffen im Liniendienst
Lizenz
http://doku.b.tu-harburg.de/doku/lic_ohne_pod.php
Loading...
Thumbnail Image
Name

Bericht_Nr.342_W.Schoettelndreyer_Der_Einfluss_des_Ladungsmengenrisikos_auf_die_optimale_Flottenstruktur_von_Handelsschiffen_im_Liniendienst.pdf

Size

3.13 MB

Format

Adobe PDF

TUHH
Weiterführende Links
  • Contact
  • Send Feedback
  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • Impress
DSpace Software

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science
Design by effective webwork GmbH

  • Deutsche NationalbibliothekDeutsche Nationalbibliothek
  • ORCiD Member OrganizationORCiD Member Organization
  • DataCiteDataCite
  • Re3DataRe3Data
  • OpenDOAROpenDOAR
  • OpenAireOpenAire
  • BASE Bielefeld Academic Search EngineBASE Bielefeld Academic Search Engine
Feedback