TUHH Open Research
Help
  • Log In
    New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
  • English
  • Deutsch
  • Communities & Collections
  • Publications
  • Research Data
  • People
  • Institutions
  • Projects
  • Statistics
  1. Home
  2. TUHH
  3. Publication References
  4. Schreiben in der didaktischen Diskussion zum Conceptual Change : Potenziale für das Lernen in MINT-Fächern
 
Options

Schreiben in der didaktischen Diskussion zum Conceptual Change : Potenziale für das Lernen in MINT-Fächern

Publikationstyp
Conference Paper
Date Issued
2015
Sprache
German
Author(s)
Barnat, Miriam  
Technik und Gesellschaft W-5 (H)  
Stahlberg, Nadine  
Zentrum für Lehre und Lernen ZLL  
TORE-URI
https://hdl.handle.net/11420/51845
Start Page
169
End Page
175
Citation
2. HD-MINT-Symposium (2015)
Contribution to Conference
2. HD-MINT-Symposium  
Publisher Link
https://www.hd-mint.de/wp-content/uploads/2014/10/ENDVERSION_HDMINT_2015_Tagungsband.pdf
Publisher
BayZiel - Bayerisches Zentrum für Innovative Lehre
ISSN
1612-4537
DDC Class
070: Journalism and Publishing
500: Science
620: Engineering
TUHH
Weiterführende Links
  • Contact
  • Send Feedback
  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • Impress
DSpace Software

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science
Design by effective webwork GmbH

  • Deutsche NationalbibliothekDeutsche Nationalbibliothek
  • ORCiD Member OrganizationORCiD Member Organization
  • DataCiteDataCite
  • Re3DataRe3Data
  • OpenDOAROpenDOAR
  • OpenAireOpenAire
  • BASE Bielefeld Academic Search EngineBASE Bielefeld Academic Search Engine
Feedback