Please use this identifier to cite or link to this item: https://doi.org/10.15480/882.1425
Title: Bibliothek in Zukunft?! Texte von Studierenden zum Wandel von Bibliotheken : aus dem Bachelor-Seminar „Wissenschaftliches Arbeiten“ an der TU Hamburg
Language: German
Editors: Hapke, Thomas  
Keywords: Bibliothek;Universitätsbibliothek;Zukunft
Issue Date: 2017
Part of Series: TUB HHefte 
Volume number: 2
Abstract (german): Die in diesem Werk vorgestellten Texte von Studierenden zum Wandel von Bibliotheken, insbesondere von Universitätsbibliotheken, sind Ergebnisse einer Hausaufgabe, die während des Bachelor-Seminars „Wissenschaftliches Arbeiten“ erarbeitet wurden. Das Seminar wird federführend von der Universitätsbibliothek der Technischen Universität Hamburg (tub.) organisiert und ist Teil des Komplementärstudiums (Nichttechnisches Angebot NTA) der TUHH.
Abstract (english): Libraries in the future?! This work includes texts from students on the change und future of libraries, especially university libraries. The texts were written as homework assignment in a seminar for bachelor students on "Academic Research Methods and Writing". The seminar is organized leading by the university library of the Hamburg University of Technology (tub.) and is part of the complementary studies at the TUHH.
URI: http://tubdok.tub.tuhh.de/handle/11420/1428
DOI: 10.15480/882.1425
Institute: Universitätsbibliothek TUB 
Type: Buch (Monographie)
Project: Hamburg Open Online University (HOOU) 
License: CC BY 4.0 (Attribution) CC BY 4.0 (Attribution)
Appears in Collections:Publications with fulltext

Files in This Item:
File Description SizeFormat
Bibliothek-Zukunft-Seminar.pdf1,99 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Bibliothek-Zukunft-Seminar.odt7,25 MBOpenDocument TextView/Open
Bibliothek-Zukunft-Seminar.docx7,27 MBMicrosoft Word XMLView/Open
Show full item record

Page view(s)

1,364
Last Week
13
Last month
41
checked on Sep 30, 2020

Download(s)

1,727
checked on Sep 30, 2020

Google ScholarTM

Check

Note about this record

Export

This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons